השר כץ במסר לרה"מ נתניהו: "ממני לא יהיו לו הפתעות בכל מצב"

אסתי פלד No Comments on השר כץ במסר לרה"מ נתניהו: "ממני לא יהיו לו הפתעות בכל מצב"

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ בראיון ל'מהדורה המרכזית' לאחר ניצחונו הגדול בפריימריז | על הניצחון: "הציבור מצביע על עשייה" | בני גנץ: "התייצב בראש מחנה השמאל, הוא יתנדב לפנות יהודים מביתם באופן חד צדדי" | הבית היהודי: "בבית היהודי ביזו את אוחנה הם מנסים להיות ליכוד ב" | האזינו

השר ישראל כץ צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ (הליכוד) בראיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, לאחר הניצחון בפריימריז ובחירתו למקום השני עם תכנון להלחם על הנהגת הליכוד בעתיד. בראיון התייחס כץ ליחסיו עם ראש הממשלה "יש לו ממני גיבוי מלא". על בני גנץ, "מוביל את מחנה השמאל, למדנו כבר לקח מרבין". הבית היהודי, "מנסים להיות ליכוד ב".

הניצחון בבחירות: "הוכח בפריימריז שהציבור מצביע על עשייה ועל חיבור אישי לנציגים. אנשים אמרו לי שהם מצביעים לי נטו בגלל המהפכה בתחבורה. אני מצהיר שאני לא חותר נגד ראה"מ ולא אעשה זאת. רק שנתניהו יחליט מרצונו שהוא פורש מתפקידו אני אתחיל לחשוב על תפקיד ראשות הממשלה".

היחסים מול נתניהו: "יחסי עם ראש הממשלה מצויינים ממני לא יהיו לו הפתעות בכל מצב. הוא האיש היחידי שיוסמך להרכיב את הממשלה. לאחר שמרצונו יבחר לפרוש אני אתמודד על הנהגת הליכוד. אני שמח על הבעת האמון מהבוחרים. אנחנו רואים כרגע את בני גנץ כמוביל את מחנה השמאל, הוא אמר שהוא יתנדב לפנות תושבי באופן חד צדדי. יש כאן מערכה כבדה".

.

המלחמה מול גדעון סער: "אין טעם להתייחס לדברים שהתרחשו לפני הבחירות. אני החלטתי לעמוד דווקא בירושלים ופגשתי חברי ליכוד ירושלמים, כולם שם ניגשו ואמרו כל הכבוד על העשייה אנחנו רואים בדיוק מה קורה ונצביע לך כדי שנמשיך לייצג אותך הם רצו רשימה שתייצג את הליכוד בכבוד. אף אחד לא יכול להתמודד מול ראש הממשלה והוא המנוסה והמוכשר ביותר להוביל את מדינת ישראל. עכשיו אנחנו צריכים לעבוד יחד".

ניר ברקת: "חברי הכנסת ביתן ואמסלם נבחרו בפעם הקודמות על משבצות של המחוזות. הפעם הם היו ברשימה הארצית וזה הרבה יותר קשה. לכן מבחינתי הם הגיעו למקום מכובד. ניר ברקת יוסיף הרבה לליכוד. לגבי גדעון סער, מה שהיה עד הפריימריז – היה. עכשיו צריך לנצח בבחירות".

.

המפלגות החרדיות: "החיבור החזק בין הליכוד למפלגות החרדיות חייב להימשך. החרדים יודעים להביא את המצביעים שלהם, הם עוברים בגדול את אחוז החסימה, וההסטוריה עם לפיד הוכיחה שהליכוד חייב לאמץ דבר ראשון את החרדים".

למדנו לקח מרבין: "היה לנו את אוסלו של רבין כשהגיע עם תדמית ביטחונית, גם ברק בא עם הילה ביטחונית והוא הלך לוויתורים מסמרי שיער אפי' על הר הבית ורק בגלל סרבנותו של ערפת הכל נבלם. יש ברשימה עלי תאנה אבל הם לא קובעים אלה הראש".

.

הרכבת קואליציה: "פיצלו את הבית היהודי והקימו עוד מפלגה, הליכוד ירוץ כמפלגה גדולה שתקבל על 30 מנדטים. יש כאן אחריות למנהיגות הרוחנית והפוליטקאים לחבר כוחות ביחד כדי שלא יאבדו קולות. המפלגות החרדיות אני בטוח שיודעות איך לפעול בבחירות. כל מפלגה אחרת שתרצה לשכנע את בוחריה הם צריכים לומר שהם מתחייבים להמליץ לנשיא על נתניהו לראשות הממשלה".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90

 

 



0 תגובות